Основната цел на регистъра е да автоматизира дейностите по извършване на инвентаризация на информационната и комуникационна инфраструктура (ИКИ) на централните, областните и общинските администрации, без тази на сектор „Правосъдие“, за структуриране на информация и данни в подкрепа на изпълнението на Стратегията за развитие на електронното управление в Република България 2014-2020 г., оптимизиране на разходите и изграждане на средата за електронно управление.
В допълнение, системата ще подпомогне за подобряване на следните процеси:
Обобщените данни могат да бъдат използвани за оценка на необходимия капацитет и ресурси за обслужване на наличните процеси, както и за сравнителна оценка относно желаното състояние в контекста на предвижданите реформи.
По този начин ще се отговори и на потребността от анализи за осигуряване на допълнителна техника за дигитализация и централизация на информационните масиви с оглед въвеждане изискванията за е-управление и секторните стратегии към него.
Достъп до регистъра имат само потребители, оторизирани да качват и публикуват информация.
Вход към регистъра